[O1] Sprzęgło O1 1.8T

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • HYDEE
    Classic
    • 2012
    • 3

    [O1] Sprzęgło O1 1.8T

    nie wiem jak to jest.
    jak jechalem na klawych oponach przez kaluże to sciagalo.

    jak teraz mam super oponki na wode CPC2 to czuc opor kaluzy ale mniej sciaga , bardziej zachowuje sie kontrole. mam taka testowa kaluze co bardzo czesto stoi woda w drodze do domu. i testuje rozne predkosci. ogolnie na oponach ktore maja przez caly obwód rowek (i do tego szeroki ) mniej szarpie na boki po wjechaniu w kałuze
  • Chili90
    Classic
    • 2011
    • 17

    #2
    [O1] Sprzęgło O1 1.8T

    Witam, padło mi sprzęgło w Octavce i mam pytanie. Jakie tam jest wsadzone? Silnik 1.8T 20V 5biegowa skrzynia. Czy tam jest dwumas czy zwyczajne?

    2 Pytanko: Ile taka impreza by mnie wyniosła u mechanika?


    Pozdrawiam i z góry dzięki

    Komentarz

    • robekcool
      RS
      • 2009
      • 2041
      • Octavia II (1Z3)
      • BJB 1.9 TDI PD 105 KM

      #3
      ops:
      zestaw bez koła luk od ok.500 pln
      wymiana 250-300 w górę , zależy od rangi warsztatu
      www.k-mot.pl
      Specjalizacja VAG, inne marki też naprawiam.
      Autoholowanie.
      Robert Kulma

      Komentarz

      • Chili90
        Classic
        • 2011
        • 17

        #4
        A to super

        Dziękuje i pozdrawiam

        Komentarz

        • rOBERTO795
          RS
          • 2009
          • 3465
          • Octavia III (5E3)
          • CHHB 2.0 TSI RS 220 KM

          #5
          A mnie sie wydaje ze masz dwumase. pozdo
          OI 1,8T 4x4 I-sze 1,8T w Polsce z K04-TFSI (3XXKM 4XXNm )

          DIAGNOSTYKA VAG - CHIPTUNING zapraszam. 791-603-634.

          http://forum.octaviaclub.pl/viewtopic.php?t=29138

          Silnik i skrzynię smaruje MILLERS.

          Komentarz

          • Chili90
            Classic
            • 2011
            • 17

            #6
            Zamieszczone przez rOBERTO795
            A mnie sie wydaje ze masz dwumase. pozdo
            No i popsułeś mi humor heh. Znajomi mówili że na dwumasie polegne.

            Podobno też jest opcja gdy jest dwumas wsadzenia normalnego sprzęgła. ?

            Komentarz

            • Northeusz
              RS
              • 2010
              • 1677
              • Octavia I (1U2)
              • AUM 1.8 20VT 150 KM

              #7
              Zamieszczone przez Chili90
              Zamieszczone przez rOBERTO795
              A mnie sie wydaje ze masz dwumase. pozdo
              No i popsułeś mi humor heh. Znajomi mówili że na dwumasie polegne.

              Podobno też jest opcja gdy jest dwumas wsadzenia normalnego sprzęgła. ?
              Też bym był raczej za dwumasem. A jaki masz przebieg? Ludzie większe problemy przechodzą, więc czemu Ty masz polec na jakimś sprzęgle? Podejdź do tego jak do rzeczy eksploatacyjnej - bo sprzęgło taką rzeczą jest . Może nieco droższą niż sprzęgło w chociażby 1.6MPI, ale jednak - jeździ, pada, wymiana i do przodu .
              Pozdrawiam
              Northeusz

              Komentarz

              • EŁ
                L&K
                • 2004
                • 1168
                • Octavia III (5E3)
                • BJB 1.9 TDI PD 105 KM
                • CUPA 2.0 TDI CR RS 184 KM

                #8
                mam komplet do 1.8 T dwumasa tarcza docisk, jak wyciagałem z golfa AGU z UK miało nagonione cos ok 5 tys km..miałem wsadzac do poprzedniej octy ale autko sprzedałem komplet został i tak sobie leży od 4 latek :lol: ....moge oddac za 200 zł za kpl.

                Komentarz

                • mikele4
                  Drive
                  • 2010
                  • 46

                  #9
                  Ja 2 miechy temu wsadziłem luk tarcza,docisk,łożysko,dwumasa i dałem z robocizną 1450zł

                  Komentarz

                  • marcinlomza83
                    Drive
                    • 2009
                    • 94

                    #10
                    po jakim przebiegu padły Wam te sprzęgła ?

                    Komentarz

                    • EŁ
                      L&K
                      • 2004
                      • 1168
                      • Octavia III (5E3)
                      • BJB 1.9 TDI PD 105 KM
                      • CUPA 2.0 TDI CR RS 184 KM

                      #11
                      mi sprzegło padło po ok 160 tys km.... tzn tarcza wymieniłem z dociskiem , mechanik wtedy stwierdził ze dwumasa jest na wykończeniu..ale ją zostawiłem bo wtedy sama dwumasa kosztowała ponad 2 tys zł.....jak sprzedawałem autko miało 230 tys km z czego 130 tys na programie na 198 KM i dwumasa była ciagle ta sama

                      Komentarz

                      • Northeusz
                        RS
                        • 2010
                        • 1677
                        • Octavia I (1U2)
                        • AUM 1.8 20VT 150 KM

                        #12
                        Zamieszczone przez
                        mi sprzegło padło po ok 160 tys km.... tzn tarcza wymieniłem z dociskiem , mechanik wtedy stwierdził ze dwumasa jest na wykończeniu..ale ją zostawiłem bo wtedy sama dwumasa kosztowała ponad 2 tys zł.....jak sprzedawałem autko miało 230 tys km z czego 130 tys na programie na 198 KM i dwumasa była ciagle ta sama
                        U Ciebie sama dwumasa ponad 2 tys, a u kolegi mikele4 wszystko 1450? Do Ciebie jakaś lepsza dwumasa była przymierzana, jakaś wyczynowa ? Bo różnica w kosztach jest zacna.
                        Pozdrawiam
                        Northeusz

                        Komentarz

                        • EŁ
                          L&K
                          • 2004
                          • 1168
                          • Octavia III (5E3)
                          • BJB 1.9 TDI PD 105 KM
                          • CUPA 2.0 TDI CR RS 184 KM

                          #13
                          dwuamasa pewnie taka sama bo silnik 1.8 T AGU w O1 ........tylko 6 lat temu... ... :lol: od tego czasu ceny sie zmieniły.....

                          Komentarz

                          • Sev
                            L&K
                            • 2007
                            • 1295

                            #14
                            Ale po co pchać się w dwumasę, skoro można jednomas. Eksploatacyjnie różnica nieodczuwalna a koszt o połowę mniejszy a i samo sprzęgło bardziej perspektywiczne
                            polecam lekturę:
                            6Y20VT codename FiA - v.1.5 - 213KM/339Nm
                            Polecam NETCAR.PL - Opony i Felgi, VAGSerwis.pl

                            Komentarz

                            • Chili90
                              Classic
                              • 2011
                              • 17

                              #15
                              Mi padło przy 180.

                              W poniedziałek oddaje i zobacze co majster powie

                              Komentarz

                              • Northeusz
                                RS
                                • 2010
                                • 1677
                                • Octavia I (1U2)
                                • AUM 1.8 20VT 150 KM

                                #16
                                Zamieszczone przez Chili90
                                Mi padło przy 180.

                                W poniedziałek oddaje i zobacze co majster powie
                                No i opisz nam wszystko koniecznie .
                                Pozdrawiam
                                Northeusz

                                Komentarz

                                Pracuję...